Categories
Blogi

Kokemuksia Sivinasta

kokemuksia sivina

95% asiakkaistamme suosittelee meitä!

Alkuvuoden kiinnostavimmat uutiset ovat tietenkin Sivinan asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset!

Lähetimme nimittäin vuoden 2024 lopussa asiakastyytyväisyyskyselyn meiltä säännöllisesti kotisiivouspalveluita tilaaville asiakkaillemme ja saimme liki 550 vastausta.

Miten me olemme onnistuneet pitämään asiakkaamme tyytyväisinä? Tämä on aina yhtä kutkuttavaa luettavaa!

Peräti 95% kyselyyn vastanneista suosittelisi Sivinaa myös muille! Suositteluprosentti on parantunut vuoden takaisesta taas yhdellä prosenttiyksiköllä ja kahden vuoden takaisesta jopa kolmella yksiköllä. Tietysti meillä on kunnianhimoisena tavoitteena saada tänä vuonna täydet 100%. 

Missä asioissa onnistuimme vuonna 2024 erityisen hyvin?

Asiakkaamme mainitsivat vastauksissa toistuvasti siivouksen tasaisen laadun ja hyvän työn jäljen! He pitivät Sivinaa luotettavana ja joustavana yrityksenä, jolla aikataulut pitävät.

Onnistuimme vastausten perusteella myös palvelemaan asiakkaitamme ystävällisesti ja asiakasta arvostavasti. Asiakkaamme arvioivat meidät luotettavaksi, ammattitaitoiseksi ja asiakaslähtöisiksi, ja että hoidimme siivoukset vuonna 2024 tehokkaasti ja laadukkaasti.

Lisäksi vakituisia ja osaavia työntekijöitä arvostettiin kovasti ja heidän säännöllinen käymisensä on parantanut asiakaskokemusta pitkällä aikavälillä.

Asiakkaat kiittivät meitä muun muassa näin:  


”Olette kuin perheenjäseniä. Olette mukavia.”

”Suuret kiitokset, olemme olleet hyvin tyytyväisiä ja kiitollisia kotisiivouksen tuomasta helpotuksesta arkeen. 😊”

”Koko paketti ollut kiitettävän hyvä”

”Puhdasta on tullut!”

Kehitysehdotukset otetaan aina vastaan ilolla!


On mukavaa ja tärkeää saada hyvää palautetta, mutta vielä tärkeämpää on saada kehitysehdotuksia, jotta voisimme palvella jokaista asiakasta vieläkin paremmin.

Jotkut vastaajista toivoivat entistä parempaa ja henkilökohtaisempaa yhteydenpitoa siivoojien kanssa. Tähän on luvassa ainakin yksi konkreettinen parannus, sillä helmikuun loppupuolelta alkaen asiakkaillamme on mahdollisuus sopia oman palveluvastaavansa kanssa esimerkiksi siitä, että ilmoitamme tarkan siivousajan tekstiviestitse edellisenä päivänä ennen saapumista. Palveluvastaavamme tulevat myös tekemään enemmän tilannekartoituskäyntejä asiakkaidemme kodeissa!

Asiakkaamme esittivät myös toiveen, että laskulla olisi maksamista helpottava viivakoodi. Voimme iloksenne todeta, että viivakoodi löytyy nyt laskuiltamme.

Otamme vielä kaikki kehitysehdotukset tarkempaan tarkasteluun tulevassa strategiapäivässämme tammikuun aikana.

Arvoimme kyselyyn vastanneiden kesken kahdelle vastaajalle kolme tuntia ilmaista kotisiivousta ja voitto meni tällä kertaa Ouluun ja Lahteen. Onnittelut voittajille ja suurkiitos jokaiselle asiakaskyselyymme vastanneelle!


Voit lukea lisää palautteita ja arvostella meidät Googlessa!